16 Aralık 2011 Cuma

Ergen Türk Kızı

Şöyle mini mini bi değerlendirme yapacağım efenim. Değerlendirmem bütün ergen Türk kızlarını kapsamamakla beraber sadece çoğunluğa binaen yazılmıştır. vay lan harika cümle kurdum ahah.
Dış görünüşten başlayalım istiyorum. Marka takılmayı, dikkat çekmeyi sever. Erkeklerin çaktırmadan bakmasını ister. Çaktırmadan diyorum çakarlarsa ”üüüh kıro ya bak, hayvan vb.” tepkiler verirler. Lan sen de istiyosun bakmasını yeme beni. Modayı kesinlikle takip ederler. Giyinme tarzları tamamen sürü psikolojisine dayanır.
Ruh yapısını ve sosyal yaşantıyı ele alalım biraz da. Entel gibi görünmeye çalışır. Beceremez ama çalışır. Katy Perry, Justin Timberlake, Taylor Swift dinler. Romantik komedilere bayılır. Sevgilisiyle birlikte romantik komedi filmi çekiyormuşçasına yaşamak ister. Başaramayınca suçu sevgiliye atar. 
Aşk, sevgi bunlardan bahseder. Aşık olmadığım kişiyle çıkmam der. Ama sadece dış görünüşünü beğendiği kişilere aşık olur. Kısa bir süre sonra sıkılır, başka birisini bulur. Bir başka sevgiliden diğer sevgiliye geçme aşamasında sosyal paylaşım sitelerinde sürekli yalnızlığı öne çıkaran şarkı sözleri yazar. Aşk onlar için kutsaldır güya.
Şimdilik bu kadar söyleyeceklerim. Bütün kızlar alınmasın ama büyük çoğunluğu sanırım böyle. :/

Ben bunu aylar önce tumblr'a yazmışım lan eheh. acayip dolmuşum ashfasjklfs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder