9 Ekim 2011 Pazar

Fok Balıkları

Sevgili bunu okuyacak maksimum 15 kişi sizi seviyorum lan valla bak. Canım acayip yazı yazmak istedi, bu yüzden de burada fütursuzca, aklıma ne gelirse yazıcam. Biraz düşüneyim.
Heh, mesela yalnızlık. Yalnızlık iyi şey lan duygusal anlamda tabi. Bi şeyi kontrol etme duygusu yok, o ağırlık yok. Şöyle olursa böyle olur korkusu yok. Yok oğlu yok. Cinselliği de elinizle hallediyorsunuz zaten amk.

Neyse size çevremdeki ergen Türk kızlarını betimlemek istıyorum biraz da. Bugün mesela maksimum 17 yaşında ergen Türk kızını boyu kadar topuklu ayakkabıyla gördüm. Bre angut o ayakkabı ne öyle topuğuyla kendini mi tahrik ediyorsun? Amk böyle kötü tablo yok lan hayatta. Bir tiksindim bir tiksindim.

He bi de kantinlerde özellikle dişiliklerini kullanıp ''yeaa bunlar nasıl olsa bana dayamamak için kenara çekilirler'' diyip sırada öne geçen kızlar var ya onlara da dayama kararı aldım ben. Bilmem siz ne düşünürsünüz? Ulan adam gibi bekle işte sıranda yavşak ne diye götünü önüme sokuyorsun?

Bi de okulun en meydanındaki koltuklara oturup götünü başını açanlar var. Bilerek yapıyor ibneler bunu. Egolarını tatmin ediyor yavşaklar. Ulan gösteriyorsun da madem bakınca niye ayıplıyorsun? Neden bu masum kalpleri kırıyorsun? Neden ulan neden? :(

Neyse amk hevesimi aldım ben velhasıl kelam fok balıkları çok yalnız :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder